----- Original Message -----
  From: Gushterul LAIR
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, October 12, 2010 1:59 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Daca nu esti cu noi, esti impotriva noastra !

  >Sa zicem atunci printr-un absurd ca se instituie o ordine. Cu toate ca nu
vad asiaticii, rusii, americanii, francezii, nemtii sub acelasi papuc si
cantand acelasi portativ. Ce ar rezolva? Sa >zicem ca o sa aiba putere
absoluta, tipografie de bani si ce mai vrei. Asta facand abstractie de la
'nevoia de bani si putere' pe care teoretic deja le au din plin de sunt in
astfel de pozitii >cheie.

  Dragule, boala asta cu "puterea" nu are limite.
  Nici macar obtinerea puterii "absolute" nu mai multumeste acel individ.
  NU trebuie decat sa citesti despre Alexandru Machedon, ca sa te lamuresti ca
daca putea cucerea si exo-planetele !!!

  >Ce pot sa faca? Sa adune cateva miliarde de oameni sa ii puna sa se sinucida
sau ce? Bun o sa stie ca X sare la vecina in curte si o zguduie in fiecare
seara, ca in Bucuresti fac 1 milion >de oameni sex in fiecare noapte, so what?
O sa trebuiasca sa tina animalele bucuroase in batatura sa nu turbeze si sa se
razvrateasca. Ce mi-e ca e Basescu, ce mi-e ca e Trilaterala sau >mai stiu eu
ce guvern din umbra. Cat nu imi da ce imi trebuie sa traiesc, normal ca iei
bata si te duci sa "negociezi" daca nu exista alta cale.

  Pai "ei" nu o sa poata decat sa apese pe buton si o sa iti mai treaca cheful
sa vei ceva !
  Haide sa fim realisti. Chestia aia care se numeste creier este un calculator,
programabil, ca doar asa functionezi TU, in baza programelor BAGATE cu "forta"
de mamica sau taticul in primii ani de viata.
  Asa ai invatat sa vorbesti, sa mergi, sa faci la "olita", sau sa spui sarut'
mana la matusi.
  Cand, si se va ajunge aici, chestia asta se va intampla la controlul medical
de rutina de la dispensar, CHIAR CA O SA DEVI O MASINA !

  >Vreau sa vad si eu ordinea aia mondiala prin care o sa fortezi tu macar 1
milion de oameni sa stea ca vitele in grajd fara libertate. Sa blochezi sansa
la fericire, nevoia de religie, cultura si >progres, sex, mancare, bautura
scrise in ADN-ul omului. Nu poti nici macar doi oameni sa ii aliniezi la
aceeasi ordine.

  Pai s-a mai intamplat deja !
  De unde sa o luam ? De la romani incoace sau de la Hitler si nStalin ?

  >In rest ce crezi ca doare pe cineva in basca faptul ca se intalnesc unii sa
creasca birul sau cine stie ce strategii au in plan? Pentru end-userul din mine
este la fel cum s-ar deschide o >fabrica in Turcia de unde o sa importam ceva
mai ieftin omorand o fabrica in Romania, doar la scara mai mare. Mi se rupe
complet ca dau banii pe taxe lu' X sau Y, stiu ca nu mi-i da >inapoi :)

  Acum nu ca vreu sa "iti zic ceva de dulce", dar revenim la o vorba antica
(de-a mea) orice populatie este formata din 99 imbecili utili si 0,1%
conducatori idioti.
  In special in "democratie" ! :)))

  >Daca s-ar intampla noua ordine important nu este sa te pui contra, pentru ca
este inutil, ci cum sa te integrezi in noul sistem, sa iti mentii libertatea
sau ce mai vrei tu, apoi poti sa te pui >contra. Daca nu vrei ordine 90% din
America are terenurile nearate/neingrijite/paragina. Ai unde sa te duci sa
traiesti singur fara sa vina nimeni sa iti numere prunele din copac si in
>Romania din plin. Probabil ca o saptamana de stat in afara sistemului, fara
tot ce aduce el, ar trezi pe multi la realitatea cruda. Sa stai fara caldura
din sistem, fara apa, fara mancare, sa fii >nevoit sa le faci pe toate zilnic,
fara sa ai magazinul aproape in caz de urgenta.

  Pai si in comunism s-au integrat oamenii. Si .... ce libertati si-au mentinut
?
  Poate aia de a se inchide singuri in baie si a da drumul la toate robinetele
inainte de a-l injura pe Ceasca !
  Sa fim seriosi, transformarile sociale in bine nu se obtin fara victime,
eroi, martiri sau cum vrei sa le zici.

  >Ah ca sa nu mai zic.... te-ai gandit vre-o data ca in secunda in care ar
exista un chip, ar exista si metode de bruiere si cloaking, duplicare etc in
secunda doi?:) Asa ca nu va mai crizati >degeaba. Indiferent cata protectie ar
avea, tot se gaseste un "idiot" din astea cateva miliarde sa ii dea de cap.

  Da ....., ne intoarcem la cartile de credit.
  Chestie pe care o stiu din sursa directa: "stim sa facem carti de credit care
nu pot fi fraudate. Dar nu ne intereseaza pentru ar falimenta societatile de
asigurari.
  (care sunt tot ale noastre)
  Tu ce crezi, criminalitatea nu poate fi eradicata sau nu se doreste sa fie
eradicata ?
  Eu zic ca nu se doreste, pentru ca altfel aparatul represiv care asigura
"linistea conducatorului" nu si-ar mai avea rostul.
  Iar "aparatul"  vrea sa manance si el o paine, ca altceva decat sa dea cu
bulanul nu stie !

  Chiar daca NU AR EXISTA "idiotii" de care vorbeai, aparatul represiv ii va
CREA, ca sa isi justifice existente !