:)))))

Dragule stai linistit.
N-ai cunoscut domnia ta nici macar 1% arhitecti din cati ingineri semidocti am
vazut eu.
Chiar ce scri domnia ta arata acest lucru.
Care este legatura intre pregatire si gasirea de lucru ?, pentru ca este clar
ca nu percepi/pricepi !
Arhitecti someri am vazut, dar nu si vanzatori la butique, ca inginerii matale
! :(

Daca vrei sa discuti serios lasa atacurile astea de 2 bani la adresa
arhitectilor.
Nu de alta, dar ca sa critici ceva trebuie ca mai intai sa ai contact serios cu
chestia respectiva.
Iar aici, strict pe problema asta, esti in total dezavantaj.
Macar din cauza varstei.

Eu am lucrat cu ingineri din cel putin 10 specialitati, matale nu ai avut
treaba cu arhitectii decat poate in vise !
Acuma sa nu intelegi ca toti arhitectii sunt geniali.
Dar nu exista comparatie intre "calculul saibei" si perceperea fenomenelor de
ansamblu, intr-un anumit subiect.
Strict la obiect, arhitectii, cel putin pe vremea mea, invatau elemente de
calcul ale structurilor.
Spune-mi un inginer care a invatat, macar asa ... la cursul de "cultura
generala" din facultate, despre istoria motorului cu aburi in .... Babilon sau
despre arhitectura falica din ....
Sti de unde, domnu inginer ? :)
Nu sti !
Cursuri de sociologie ai facut domnia ta ?
Nu ..., ca nu s-a dorit niciodata ca menirea vostra sa fie intelegerea
raportului dintre "saiba" si populatiile utilizatoare de "saibe".

V-a invatat cineva sau ati invatat singur :) ce determina o axa de dezvoltare,
sa zicem ... urbanistica ?
Macar asa din cultura voastra generala, stiti catre ce directie DETERMINATA se
dezvolta  ... un oras ?
Stiti ce meseri au fost "centre de putere" de-a lungul istorie si cum au
influentat evolutia societatii umane ?
In mod cert, iar nu !
Deci :
Nu mai dati sentinte urmare a cusurilor de invatamant politic de la pedeserei.

Si inca o chestie.
Nu mai confundati "politica sociala", axioma a actualului stadiu de dezvoltare
a societatii umane, cu UN partid !