Sa va spun eu faza misto cu ingineri de la o facultate chiar de elita.
Cea de drumuri si poduri. Adica de "Lucrari de Arta".
Si unele (lucrari) chiar sunt de Arta !

Dupa niste ani, mi-au dat si mie o "halca" din Bucuresti, de "sistematizat".
Adica sa bag cat mai multe "sectiuni tip" si sa fac aleile dintre blocuri.
Zona Timpuri Noi, Dudesti, Mihai Bravu.
Sincura chestie interesanta era rapa dinspre Mihai Bravu.
Si am propus un fel de faleza cu drumuri care coborau in Mihai Bravu.

Pe scurt, in frunte cu seful de la sectia de "drumuiri", ca asa le ziceam noi,
au zis un NU hotarat.
Cand m-am dus in CTE pe IPB cu sectiuni, curbe de nivel, pante calculate, etc.,
care aratau ca se poate, au inebunit complet.
3 ani, domn Bratianu (seful de la drumuiri) m-a intrebat ce am eu cu el si de
ce vreu sa fie dat afara din IPB. :)))

Cu scuze pentru cei de pe grup, dar 99% din ingineri sunt complet idioti !