  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, January 24, 2011 1:34 AM
  Subject: [protest-ro] Re: Fw: Cum ar fi lumea fara ingineri

  Eu in facultate nu am umblat ca Ion dupa aia a Anei, sa ajung cumva arhitect.
Ana fiind a lu' sefu fata. Asa se obtin diplomele curate, cinstite, onorabile.
Prin "munca".
  Mai stii personajul ala din literatura, arivistul perfect, Dicu Paturica?
Chiar exista!

  Am de bagat o fosa septica intr-o borta in pamint. Crezi ca poti sa
arhitecturesti una? O borta nu o fosa! Ca zicea Ghicel ca te ai cu haznalele!

  Din pacate, orice discutie cu hitectu si floricica este dusa de cei doi in
derizoriul vietii lor.
  Asa ca ajunge hirjoneala. Liber la trancaneala. Intre voi!

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom

  > Unde ai facut domn inginer, (s)cursuri ?
  > La mama Omida in batatura pesedereilor ? :)))
  >
  > Iesi si matale pe strada si vezi ce zice poporul:
  > ""Pune mana pe carte copile, ca e tara plina de ingineri !"
  >
  > Asculta la mine neica, cand o sa ai macar idee de ce spuneau Dobrogenu
Gerea, Titel Petrescu & Co si ce inseamna social democratia, sa vi la mine sa
imi povestesti.
  > Pana atunci ... vorba lui domn Ghiocel, mai cara niste soare cu caldarea in
.... Valea Asfintitului.
  > Poate rasare soarele si pe ulita matale.
  >
  > Si traiasca !
  > Soarele rasare, Iliescu apare !
  >
  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com

Fixisti. Limitati. Unii chiar cretini.

  > Stiu doi arhitecti care matura in buticuri in care vind ingineri.
  >
  > Ca sa discut serios, trebuie un arhitect serios, ceea ce observ ca nu este
cazul.
  > Care virsta?
  >
  > Am facut cursuri despre care mintea ta nici nu poate intelege.
  > Chiar si sociologie, psihologie si logica.
  > Nu am invatat despre arhitectura falica.
  >
  > Cultura mea generala vine din vremea cind in loc sa inveti, umblai cu limba
scoasa dupa fata sefului. (Mi-a soptit o pasarica!)

  > Confuziile privind "politica sociala" sint doar in mintea dvs., poate
pentru ca nu intelegeti nici politica nici socialul.

  > DC? T
  >
  > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  > Cînd se suie scroafa în pom
  > Cine tace nu e om.

treaba cu arhitectii decat poate in vise !
fenomenelor de ansamblu, intr-un anumit subiect.
generala" din facultate, despre istoria motorului cu aburi in .... Babilon sau
despre arhitectura falica din ....
raportului dintre "saiba" si populatiile utilizatoare de "saibe".

dezvoltare, sa zicem ... urbanistica ?
DETERMINATA se dezvolta ... un oras ?
influentat evolutia societatii umane ?

dezvoltare a societatii umane, cu UN partid !

poata adapta la orice conditii si activitati.
acoperind nu doar domeniul tehnic de specialitate, dar si domenii aparent de
alta specialitate.

Planului de Stat pana in 1989 sau pe banii lui taticu dupa 1989 !
de ingineri fabricati astfel, lucreaza in strainatate in MESERIA LOR !

Raspunde prin e-mail lui