De ce te iei de arhitecturica, bah, dcct?
A facut si el o scoala, este posibil ca este in stare sa proiecteze si el v'un gard sau v'o hazna, acolo!
Dan G
On 1/23/2011 12:22 PM, dan-calin wrote:

Am intilnit doi arhitecti destepti. Restul, citeva sute, prosti de bubuie. Fixisti. Limitati. Unii chiar cretini.
Stiu doi arhitecti care matura in buticuri in care vind ingineri.
Ca sa discut serios, trebuie un arhitect serios, ceea ce observ ca nu este cazul.
Care virsta?
Am facut cursuri despre care mintea ta nici nu poate intelege.
Chiar si sociologie, psihologie si logica.
Nu am invatat despre arhitectura falica.
Cultura mea generala vine din vremea cind in loc sa inveti, umblai cu limba scoasa dupa fata sefului. (Mi-a soptit o pasarica!) Confuziile privind "politica sociala" sint doar in mintea dvs., poate pentru ca nu intelegeti nici politica nici socialul.

Raspunde prin e-mail lui