Ce ma distreaza pe mine astia care vorbesc fara sa aiba habar la ce se refera!

Pana acum, nu am vazut decat NUMAI si numai barbati, care sa vina cu teorii
ref. la "avort", la "cati copii poate / trebuie sa faca o femeie" si "cum sa ii
faca" si "cum sa ii creasca" si ca "poate sa ii creasca - samd.!!!

Pai, eu le recomand cu caldura astora care nu mai pot de grija femeii si a
copilului, sa nasca EI - si sa-i dea (vorba lui Peter) si copilului sa suga!!!

Cat despre "familia cu 12 copii care traia din agricultura" - RAR am vazut
prostie mai mare!!! "Familia cu 12 copii care traia din agricultura" se culca
iarna la 5 dupa-amiaza si, in cazul in care isi lumina casa, o facea la opaitz
- ca NU platea curent electric, nu avea frigider si TV si - MAI ALES!!! - nu
avea dus! Spalatul era o "rusine", lucru pe care il faceau "curvele"!

Iar "familia de 12 copii care traia din agricultura" isi punea copii de MICI sa
"lucreze ca sa traiasca din agricultura" - si nici VORBA de "scoala", nene! ca
animalele alea tzipa de foame iar pamantul trebuie sapat, NU asteapta sa te
intorci tu de la scoala!!!

Pentru ca pe vremea aia NU exista concurenta "combinelor", nu existau GMO si
supermarketuri si nu existau toate chestiile care fac acum sa MORI de foame (si
sa fii condamnat la inapoiere totala) daca 'traiesti din agricultura"! Oricum,
SIGUR casa "familiei de 12 copii care traiau din agricultura" nu avea 12 camere
- ci cel mult doua, din care una era "cea buna" iar in cealalta dormeau toti,
cu catzel, purcel, puii proaspat iesiti din ou, bunicu, bunica samd.!!!

Si asa mai departe - plina e lumea de abureli sinistre - dar SI mai sinistru e
ca unii care se pretind "educati" la vand fraierilor drept "adevaruri"!

Codruta

  From: Puscasu Vlad

        M-ati facut sa zambesc fara sa vreau.Cel putin in Romania nu poate fi
vorba de asa ceva,romancele nu fac nici macar un copil,media este cam 1 copil
la o femeie.(s-a terminat de mult perioada interbelica,si foarte rau ca s-a
terminat)

        Motivele pentru mai putin de 1 copil: foarte multe adolescente fac
avort(prunc-ucidere), asigurandu-le sterilitatea pe viata.(se plangeau
ginecologii pe vremea lui Ceausescu. de sterilitatea femeiilor care-si faceau
avort cu detergent sau andrele...doar ca acum sterilitatea e mult mai prezenta
decat atunci,datorita legalizarii avortului)

        Sau,altele folosesc pilula,care (tot medicii spun),folosita mai mult de
2 ani, provoaca avortul la nivel de celula(primele 7 zile de la
conceptie),steriletul(dupa 14 zile).

        Astfel,mai toate femeiile vor copii dupa 30 de ani,insa sterilitatea
vine nu sta pe loc.

        http://www.vreausaaflu.ro/Hormonal.pdf

        Aici un adevarat luptator pentru viata:
        http://aoffr.free.fr/html/vizite_ro.html

        Distinse domn DC,vreau doar sa va spun ca generatia
bunicilor,strabunicilor nu a murit de foame,chiar de aveau 12 membrii in
familie.Asta pentru ca erau foarte harnici si lucrau pamantul.Astazi pamantul
lucrat e o amintire,in multe judete ale patriei.

        Dvs fiind intr-un Partid angajat,sunt convins ca ati calatorit mult in
campanii electorale,si cunoasteti bine satele,judetele,si cum stau lucrurile
privind munca la sate.