Draga doamna,

Este in evolutia normala a lucrurilor.
Dupa ce doamnele s-au organizat si au inceput sa idealizeze "femeia
cibernetica" care "se rezolva" singura,
era normal ca domnii sa inceapa sa se gandeasca serios la procreatie. :)))

Si lasand gluma la o parte, atat incultura cat si "educatia" au avantajele si
dezavantajele lor.
Cand nu exista educatie femeile faceau 14 copii, din care doar 2-3 ajungeau
adulti dar natalitatea ramanea pozitiva.
Acum educatia a inversat trendul si femeile care dau cu nasul prin educatie fac
eventual un copil, cat mai tarziul posibil, ca sa-si implineasca "cariera".

Trecand peste calculul cu suportabilitatea "teritoriului" de a hrani xxx
persoane, cred  ca ne este clar tuturor ca STABILITATEA unei populatii inseamna
ca in fiecare familie sa se nasca cel putin 2 copii.
Cel putin 2, pentru ca mai avem inca boli, accidente si x% din noua generatie
dispare inainte de a procrea.

Tot cum bine stiti, in toata lumea "civilizata" se vorbeste acum de
imbatranirea populatiilor datorita, pe de o parte cresterii mediei de viata si
pe alta parte din cauza natalitatii negative.
Mai mult se vorbeste chiar de o islamizare a Eruopei, intrucat chiar si
educati, musulmanii nu au retineri in a face 6-7 copii.
In cati ani vor deveni Anglia, Franta si Germania tari cu populatie
preponderent musulmana, gasiti materiale gramada pe net.

Nu stiu ce masuri ia Europa "civilizata", dar mie imi este clar ca in Romania,
guvernantii si-au dat permanent cu stangul peste dreptul la acest capitol !!!
Nu a existat si nu exista o politica demografica coerenta.
Asa cum nu este normal ca o femeie sa nasca primul copil dupa 40 de ani si nu
mai intram in amanute de ce, tot asa nu este normal ca STATUL sa nu asigure
conditii CIVILIZATE de crestere a copilului si femeii care naste in anul I de
facultate (nu cand a ajuns "sefa de birou") si celei care chiar vrea sa nasca 7
!

Cu "cornuri, lapti si mere" alterate, cu 42 de lei alocatia, cu uite 2 ani, ba
nu mai sunt 2 ani ca e numai unu,
nu o avem natalitate pozitiva nici daca coana Veta de la Atarntati,
apartinatoare de cultul nanocostal, o sa fete 20 !

A protesta impotriva avorturilor, este o tampenie crasa in conditiile in care
sti ca romanii nu au un secolul XXI conditiile materiale necesare, ca sa
creasca 4-5 copii si sa ii faca OAMENI.
Cu scuzele de rigoare, asta nu "politica" ci "pulitica" !
Iesiti pe strada sa vedeti cum arata actuala generatie de 8-15 ani !
Schilambi, tembeli, urati, deformati, umbland ca pe arcuri (oare in ce film au
vazut asta ?) ... parca sunt mutanti genetici aparuti dupa un razboi nuclear.
Iar cat de "civilizati" si "educati" sunt astia pe care ii vad prin Bucuresti,
ce sa mai zicem.... parca exact ieri s-a rupt craca si au cazut maimutele din
copac !