Stimate domnule Gabriel Petrica,

Am ezitat sa va scriu.
Motivul este ca exista multi bagatori de seama pe aceste liste si de fiecare
data cand imi manifest acordul cu o idee sau o persoana,
incep sa se bage in seama si sa ma acuze de periute, trageri de clopote,
pupincurism, etc.
Va felicit si va asigur ca daca nu va veti abate de la drum, o sa deveniti
un reprezentant de nadejde si sa dea Domnul, un reprezentant in Parlamentul
Romanie si de ce nu chiar in cel al UE, al noului fascim romanesc.
Sunt cu totul de acord cu domnia voastra in privinta faptului ca oamenii
sunt mai putin decat niste viermi si ca acestia, trebuie striviti sub talpa.
Dar cu aceiasi ocazie tin sa va amintesc ca sterilizarea si puct, nu este o
solutie.
Eunucii sunt niste fiinte machiavelice si perfide care nu urmaresc decat
distrugerea si razbunarea.
In mod OBLIGATORIU sterilizarea va trebui urmata SI de lobotomizare !
Doar asa, acestia vor deveni cetateni seriosi si de baza ai societatii,
munfcind cu avant si spor pentru bunastarea celor care vor avea voie sa
procreeze.