Daca folosesti gogle ai sa observica practic cam totul este canceros in
 zilele noastre. Treci peste. A muri e natural. Si asa ne inmultim ca
 sobolani, deci nu iti mai fa tu probleme ca vai ce mancam ca o sa murim
 de cancere. De ceva trebuie sa se mai si moara, ca are si pamantul asta
 niste limite. Va mai trece muuuuuulta vreme pana cand individul uman va
 fi un item pretios al ecosistemului de pe planeta Pamant. Deocamdata nu
 valoram nici cat un vierisor imputit fiindca efectiv nu prea facem
 altceva decat mancam si cacama degeaba fara nici un rol definit in
 natura !
 Si cum marea majoritate a mancailor care mor de cancer baga in ei
 degeaba, doar ca sa faca curu mare ... nu stiu zau unde-i tragedia.
 Cat despre avort ... poate ar fi mai bine ca omul daca nu e in stare sa
 isi asigure lui un trai decent (se pot defini niste reguli pentru
 termenul de decenta in ale traiului) sa fie frumos sterilizat sa nu mai
 chinuie inca o generatie de dragul f*utaiului.
 Asa ar fi mai motivat sa stea cu mintea sprintena si sa se faca util
 sistemului in care se desfasoara ! Si asa cine s-ar naste ar avea sanse
 mai amri sa fie de o calitate cat de cat ai de bun simnt !