Ba nu va "trebui" sa fac decat ce vreau EU sa fac! Lista e infiintata de MINE,
asa ca nu poate NIMENI sa-mi impuna ce sa "dac", daca ma enervez pot sa o si
sterg - si in NICI un caz nu am de ce sa ma las hartzuita si santajata
samd...!!!

Daca aveti de gand sa bombardati lista cu mesaje, numai in ideea ca m-ati
fortza sa le citesc, pur si simplu nici n-am sa ma uit pe ele, atata paguba! Si
asa ma enervati cu prostiile pe care le tot debitati, ref. la "ce chestii bune
se faceau pe vremea lui Ceausescu". Daca se faceau chestii ASA "bune", de CE
ati plecat? de bine ce va era aici?

Daca ma mai amenintati o data, renunt la dvs. fara nici un regret! oricum,
mesajele Dvs. n-au nici o "valoare". Chiar presupunand ca ar scadea traficul pe
lista, mare scofala - ce, castig ceva in functie de "trafic"?

Asa ca faceti bine si renuntati la mistourile de 2 bani samd. ca, dupa cum v-am
spus, nu le agreez... >:

Codruta

  From: dan G

  Unde sunt insultele? Adica nu trebuia sa ii raspund lu' dicu care mi-a
trantit o "istorie" mincinoasa pe lista? Ca si dcct ul de altfel?Asta este
acceptabil? Da, ai dreptate, probabil o sa trebuiasca sa  iti las listuta in
pace, sa nu ti-o mai tulbur. Apropos de moderarea asta  cu care vad ca tot ma
"ameninti" , magareata va cadea pe tine pentru ca va trebui sa ma citesti si sa
ma moderezi, si bineinteles o sa consider asta in trimitandu-ti spre moderare
mesaje cat mai pitoresti. O sa fie un exercitiu mishto in folosirea cat mai
colorata a limbii romane. Ce sa fac, incerc si ma descurc si eu cu folosirea
cuvintelor romanesti.
  Dan G