Asa e,

Numai ca am vazut ce se intampla cand acest motor (profitul cu orice pret),
lipseste si Ilici carmuireste ! :))))

  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, June 26, 2011 3:34 AM
  Subject: [protest-ro] Re: cam tarziu acum!

  Depinde de pozitia pe care te afli.
  Direct nici pe mine nu ma atinge sau afecteaza.

  Dar acum exista contracte part time, o ora pe zi, pe durata nedeterminata
care permit evaziunea cea mai mare cu acte in regula.
  Omul munceste cite ore are nevoie patronul, nu este protejat, nu are pensie
si asistenta medicala, si primeste bani cit vrea patronul.
  Iar patronul nu poate fi prins pentru ca are "contract".
  Asta este una din marile realizari ale noului cod: a legalizat exploatarea
ilegala.
  Muncitorii de orice fel pot fi exploatati fara mila. Nu in locuri mici, unde
se lucreaza ca in familie, ci acolo unde seful cel mare este un anonim pentru
angajat si invers, unde "motorul" este profitul cu orice pret si prin orice
mijloace.

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, Uplink <advantis@...> wrote:

  > Eu n-am nici o problema cu noul cod al muncii. Am citit modificarile si n-am
  > vazut de ce se plange atata lume ca nu-i bun.
  >
  > 2011/6/25 dan-calin office.sunvalley@...

Basarab

Raspunde prin e-mail lui