Prostule de arhitecturica!
De unde vrei neuroni la dcct?
Nu stii ca asta este un mandru semidoct?
Dan G
On 7/9/2011 8:51 PM, Arhitectura wrote:

Domnu linjinier,
Adresa e PUBLICA, asa ca orice vanghelizat cu numarul minim de neuroni necesari cautarii pe gogole, o poate gasi si vedea. Din pacate, se pare ca nu indepliniti nici aceasta conditie, minima dar necesara.
(a numarului de neuroni)
Ramane sa aflam daca e un defect din nastere sau urmare a lobotomizarii practicate printre pedeserei.
Va las sa salivati la panourile altora.
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* dan-calin <mailto:office.sunval...@gmail.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Saturday, July 09, 2011 7:20 PM
    *Subject:* [protest-ro] Re: eroare plus delete

    Uaaau!
    Ce va mai laudati cu de toate. Dati adresa viloiului/viluta, sa o
    stim si noi cind trecem prin zona ca sa vedem minunea.
    Daca exista zona. Daca exista strada. Daca exista vila.
    Mitomania este la dvs. a prima natura. Vila dvs. este ca si
    portofoliul: mik si vechi. Perimat. De pe vremea ... cind chiar
    aveati arhitecti in familie.
    Uite un banc inspirat de dvs. direct si nemijlocit:
        Un tip mik spune:
        - Cind vad ceva amuzant, rid ca un cretin...
        - Si cum te bãrbieresti?
    Intreb si eu? De ce v-ati lasat barba domnule DSK?
    Stiu de la dvs. ca vreti sa fiti muls. Ce nu inteleg este *de ce
    *doriti sa fiti muls? Sinteti kinki? Vreti sa il epatati pe RC?
    Am inteles ca desi sinteti *atîtat*, aveti ugerul totusi mare si
    labartat.
    Vila aia exista doar in imaginatia dvs. mikuta. Nu puteti oferi
    date concrete. Sau poze. Sau proiecte noi. Asa pot si eu sa spun
    ca am in sula mea pina hat in pacific! De sus seamana cu un atol,
    rotunda cu gaura la mijloc, un virf de vulcan ce sta sa erupa. Va
    atîta?
    Vila dvs., insula mea... vorbe goale.
    Astept acum sa scremeti iar despre mascari, desi dvs. mi-ati
    inveselit simbata asta.
    Dicu Daca nu-i fudul, parca nici nu-i ..... destul!
    Completati dvs.
    Oamenii se intreaba inca: hoit, hitect, ... ce duhoare o fi fost.
    O putoare!
    Si jidanii din PSD, cu sau fara cefe groase asteapta del a dvs. si
    stau jur imprejur!
    Pe ciment a sunat iar o fisa.  5 lei de aluminiu!
    Dumnica placuta. Cred ca ruleaza serialul ala despre dvs.: "Dream on"!

    Cînd se suie scroafa în pom

    > Cand si-or vedea pesederei, ceafa groasa de comunisti :)
    > Si stati cumite domnule, panourile sunt puse de mult.
    > Nu asteptam eu linjinierii de saibe si suruburi, produsi de
    structurile universitare la frecvanta redusa, sa le monteze ei.
    > Ca precis incalzeau vantul in locul apei.
    >
    > Si va rog eu frumos, daca vreti sa vedeti si cum e inauntru,
    face-ti o programare.
    > Zau ca nu are rost sa lingeti portile la vila, cautand gaurele
    in policarbonat, ca sa-va strecurati ochiul invidios de politruc
    ratat.

    > Cu stima,
    > Dicu-Sava Ctristian
    > www.dsclex.ro
    > http://arid.wordpress.com

    genunghi vartelnite si panouri solare ?

    zeama de varza si promit ca voi turna "pe conexiune" doua cani

    bagate/indesate "pe conexiune".

Raspunde prin e-mail lui