From: dan G <d...@ghiocel.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Tue, July 12, 2011 12:17:16 AM
Subject: Re: [protest-ro] Re: unul singur!

Chestia asta cu umiditatea in cladiri este o problema serioasa si se     pare
ca
a animat putin lista si interesul. Ce ai vrea tu  sa se     "discute"?
Ameninta tu cu moderarea si cenzura pana or sa se care toti spre     alte
liste,
si o sa ai liniste deplina!
Dan G

--- In protest-ro@yahoogroups.com,                 "Arhitectura" <dsc1@...>

> [...]