From: Arhitectura <d...@dsclex.ro>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Monday, July 18, 2011 12:22 AM
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

Este, DAR asa cum spuneam .... IN RECLAMA
!!!, cu butonul de download alaturi si cu pretul deasupra. :)
Sa fim bine intelesi:
"Si grasa, si frumoasa, si devreme acasa, si
cu un tata socru care ti-o da cu 3 saci de galbreni", ... NU EXISTA
!
Programele bune, ruleaza pe calculatoarele BUNE
!!!
Cine are un AMD de acum 5 ani .... sa caute
programe free si sa zica bogdaproste !

Teste pe bune gasiti aici:
http://www.av-comparatives.org/en/comparativesreviews
Poate imi spuneti unde este Malwarebytes ?

Pe primele 2 locuri in lume, la "Whole
Product" se bat doar F-secure si BitDefender.
Eu folosesc BitDefender de cand a aparut si
nu mi-a parut niciodata rau dupa banii dati.
Din contra.
:)
http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/

Mai e ceva, daca testele de internet la client, le fac cu un ACER
eM355-131G32ikk, este
clar ca o scanare profunda de sistem, nici nu stiu cand se incheie la mine
pe comp :)))), chiar daca unii se plang ca
BitDefenderul le consuma resursele.
O fi, ....  ca la compuri inca nu s-a introdus
chestia aia cu Euro 5, ca la masini. :))))

PM
>Subject: Re: [protest-ro] Virus!!
>

>da, totdeauna trebuie sa faci un compromis, daca vrei  repede, este posibil sa
>consume ataitea resurse ca nu mia poti face  altceva
>
>iar scanarea “full”, care dureaza foarte mult,  intr-adevar NU iti omoara
>calculatorul!
>
>Arhitectuar are o parere prosta despre Malwarebytes, dar  ESTE printre primele
>trei!
>

>cu cativa ani in urma foloseam alt anti-spy free, pe  Spybot S&D

Raspunde prin e-mail lui