Este, DAR asa cum spuneam .... IN RECLAMA !!!, cu butonul de download alaturi
si cu pretul deasupra. :)
Sa fim bine intelesi:
"Si grasa, si frumoasa, si devreme acasa, si cu un tata socru care ti-o da cu 3
saci de galbreni", ... NU EXISTA !
Programele bune, ruleaza pe calculatoarele BUNE !!!
Cine are un AMD de acum 5 ani .... sa caute programe free si sa zica
bogdaproste !

Teste pe bune gasiti aici:
http://www.av-comparatives.org/en/comparativesreviews
Poate imi spuneti unde este Malwarebytes ?

Pe primele 2 locuri in lume, la "Whole Product" se bat doar F-secure si
BitDefender.
Eu folosesc BitDefender de cand a aparut si nu mi-a parut niciodata rau dupa
banii dati.
Din contra. :)
http://anti-virus-software-review.toptenreviews.com/

Mai e ceva, daca testele de internet la client, le fac cu un ACER
eM355-131G32ikk, este clar ca o scanare profunda de sistem, nici nu stiu cand
se incheie la mine pe comp :)))), chiar daca unii se plang ca BitDefenderul le
consuma resursele.
O fi, ....  ca la compuri inca nu s-a introdus chestia aia cu Euro 5, ca la
masini. :))))