From: dan G
Sent: Tuesday, January 10, 2012 4:27 PM

Subject: Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

Presupun ca serviciul "ca la carte" al lu' el Zorabu'  era pe gratis si
filantropist, nu-i asa?
Stiu ca nu muncesti pe arsice, cine si-ar risipi arsicele pentru un somer
prapadit, eram doar curios care a fost misculatia arabului.
Am inteles, idolii si eroii tai sunt obama si Michael Jackson! Ai gusturi bune!
Doi suspectati de poponarie!