Codruta

  From: dan G
  Sent: Wednesday, January 11, 2012 4:26 AM

  Si, cum face SMURDul ? Trimite nota de plata acasa dupa aceea? Nu reusesc sa
inteleg cine plateste.
  Da, ai drepfate , sunt considerate diferite, dar daca pedofilul se "ocupa" de
baietei este poponar, ce ne mai invartim dupa deget?
  Da, va fi interesant de vazut ce se va mai intampla cu negrul asta musulman.
Daca poti sa iti inchipui, nimeni nu stie cine este asta de fapt!
  Este un mister mai dihai decat asasinarea lui Kennedy!
  Dan G