"Privatizare" cu bani de la stat, luati de la noi cu japca! merci!

Codruta

  From: dan G
  Sent: Wednesday, January 11, 2012 4:35 AM

  Dat fiind sensibilitatile, ma feresc sa incerc sa impartasesc idei si
evenimente din America.
  Ma amuza teribil astia care fac spume la gura cu ce rau este in America! Aici
nu prea te lasa sa mori pe strada,
  In general , te  culege de pe jos, te repara, si dupa aceea incep discutiile
despre plata.
  Din toata discutia asta cu el Zorabu' cred ca dreptatea este de parte lu'
baseasca, pentru ca aceste cheltuieli medicale sunt foarte greu de controlat,
si duc statul la ruina.
  Privatizarea este probabil singurul mecanism care poate sa le limiteze.
  Dan G