From: dan G
Sent: Thursday, January 12, 2012 8:09 AM
Subject: Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

Obligativitatea a pus-o in lege puoarea asta de negru musulman, acum trebuie sa
vedem cum o scoatem.
Optiunea exista, si eu chiar am folosit-o acum cativa ani, si am renuntat la
asigurarea medicala.
M-ar fi costat vreo $350 pe luna pentru toata familia, si mi-am bagat
picioarele si i-am trantit-o lu' Dumnezeu in brate, sa aiba el grija de noi, si
saracu' Dumnezeu s-a conformat.

Raspunde prin e-mail lui