From: ARIN
Sent: Wednesday, January 11, 2012 12:26 PM
Subject: becuri - fost Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

Dar daca ai alt subiect, de ce nu-l tratezi cu alt nume?

"Optiuni" ai, numai ca sunt mai scumpe! >:)

NU compara cu vremea lui Ceausescu, cand nu gaseai becuri de NICI UN FEL!!!

Altfel... de acord ca e o porcarie sa le zica "ecologice", cand contin atatea
substante toxice (din cate stiu nu e doar mercurul) - de efectul nociv asupra
ochilor nici nu mai vreau sa-mi amintesc! Ar putea cel mult sa le zica
"economice", desi... nu stiu daca durata de viata amortizeaza diferenta de cost
>:

Raspunde prin e-mail lui