Codruta

  From: dan G
  Sent: Friday, January 13, 2012 12:00 PM

  Ce numiti voi "retarzii" ? Presupun ca se vrea  sa fie stalceala cuvantului
englezesc "retarded"? I cocotati in functii acum?
  Pe vremuri, nu prea ajungeau "retardati" in PCR, poate la inceput orin anii
'50. dupa aceea cam toti intelectualii capabili erau fortati in partid ca sa
faca treaba.
  Aveti multi de astia care fac bani grei acum? Incerc din greu sa tin pasul cu
realitatile romanesti!
  Dan  G