Sa inteleg ca in fanteziile voastre mioritice va faceti un sistem de urgenta gratis, la care lucreaza voluntari? Zi-mi si mie, ca-s mai fraier, cat sperati sa mearga sistemul asta organizat de el Zorabul vostru pretios?
Tocmai de asta intreb eu nedumirit ca sa inteleg cum este cu minunea asta.
Dan G
On 1/13/2012 2:21 AM, ARIN wrote:

Nu mai faceti pe tampitu' ca, daca incepeti sa aveti comportament de troll, va moderez MINTENASH! Parerea mea e ca incercati fie sa "testati" rabdarea (si inteligenta) colistenilor, fie sa va bateti joc de ei, ceea ce mi se pare INACCEPTABIL!!! In SUA exista o GRAMADA de "fundatii" (si alte ONG-uri) dintre care multe fac o treaba FOARTE BUNA, din "donatii si sponsorizari"! Exista, de asemenea, o lege pentru functionarea lor, care face ca ele sa fie scutite de taxe si care incurajeaza cetatenii si firmele sa le faca donatii, acestea fiind deductibile din impozite!!! Daca ziceti ca stati de ATATA timp acolo, inseamna ca stiti toate astea cat se poate de bine - asa ca INCETATI sa aveti comportament de cretin! Pe BUNE ca, daca mai continuati asa, va moderez!!!
Codruta

    *From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
    *Sent:* Friday, January 13, 2012 11:47 AM

    Da, se pare ca l-a facut pe spatele altora, ca la comunisti!
    Da, am citit, a aruncat praf in ochi cu asistenta gratuita.
    Sarlatani ca la Caritas, si tot romanu' prost a muscat.
    Nu stiu daca ai observat, am intrebat de la inceput "Cine
    plateste?" Ai observat ca nu am primit nici un raspuns ca lumea?
    Un tantalau, tot ii dadea cu "donatiile"! Asa am mirosit imediat
    ca este o excrocherie comunista. Ce intreprindere si organizatie
    este aia care traieste din munca voluntara si donatii?
    Numai in comunism pui oamenii la munca si te folosesti de ei pe
    gratis, Sau asa este acum moda in Romania capitalista, se lucreaza
    voluntar si pe degeaba? Mishto romanii!
    Ce bine era in communism cand se lucra "voluntar" sambata si
    duminica, nu?
    Porcu' aasta de caine a FURAT  munca romanilor si s-a folosit de
    ea ca sa isi faca o platforma personala, ca doar a ajuns ministru, nu?
    Si , de fapt A FURAT  si timpul romanilor pe care i-a pacalit si
    le-a intarziat dezvoltarea.
    Ma rog, daca sunteti cazuti in fund dupa el, este alegerea
    voastra, eu privesc din afara si am alta perspectiva.
    Singurul motiv pentru cre mentionez originea lui este ca a facut
    totul cu mentalitatea araba, nu de altceva.
    Da, imi inchipui ca le-a aruncat praf in ochi la prostii de romani
    care au crezut ca le ofera ceva serios.
    Ce se intampla acum in continuare, daca deja aveti sistemul
    terminat si pus la punct? Acum deja aveti asistenta de urgebta
    pusa la punct si gratuita, nu? Treaba se face in continuare cu
    voluntari si cu pompieri, nu?
    Dan G