Hai sa va povestesc eu ce am vazut azi cum am ajuns acasa.
Domn marinaru vine ofticat sa dea un comunicat de presa ... sa se hahaie la
jurnalisti.
Si ce ne zice asa pe scurt ? Ca in sistemul de stat se fura ca-n codru. Practic
asta a zis.

Acum combinam informatia asta cu alte informatii clare (demonstrate cu dovezi):
de vreo 10 ani imediat, sistemul de stat e condus de Base, Boc si PDL.
O alta informatie de adaugat in tocanita e faptul ca in tot acest timp firme
ale prietenilor PDL au facut afaceri banoase si prospere (afaceri private cu
statul ... stie tot omul despre ce e vorba).

Si in concluzie ...
Base cu un tupeu nemarginit vine si recunoaste public ca desi el e
conducatorul, responsabilul, echivalentul managerului intr-o firma (manager de
tara in cazul lui), in sistemul de care el este raspunzator se fura cu tupeu si
mult elan. Si totusi el de la sine putere nu isi da demisia din functie dupa
ceea ce a declarat, si din pacate singura metoda echivalenta concedierii
dintr-o functie intr-o firma este o revolta spontana cu ceva forte gen armata,
politie ... orcie purtrator de arma care sa sustina miscarea ... ceea ce nu ne
dorim (cica e de rau daca clasa politica intr-o tara e linsata ... n-am inteles
exact de ce ... eu cred ca e mai mult spalare pe creiere, ca sa se protejeze
dejectiile astea .. aga asa  idee nedemonstrata, un zvon, un basm folcloric ..
.si tota lumea il asimileaza si il baga adanc in creieras).
Base cu un tupeu nemarginit ne cere ... aveti incredere cand va zic ... cu
privatul e mai bine ... privatul managiuieste mai bine banul ... clar privatul
nu fura banu asa cum il fura statul (adica el) ... iar noi trebuie sa il credem
pe cuvant, desi pe langa cat fura statul acum in tot acest rastimp si privatii
(cei care trebuie) au facut afaceri bunicele .. dar cam pe ocolite. Deci omul
ar cam vrea ca totusi pe viitor sa nu mai fure privatii asa pe ocolite ca or fi
obosit si ei ... si si-ar dori sa fure mai pe fata.

Eu nu inteleg ... daca vi si recunosti ca statul fura, si tu conduci statul ...
ce pastele ei de viata nu esti capabil sa bagi mortul in casa statului pana
acest stat nu mai fura. E ca si cum politia ar spune ... noi stim ca astia sunt
criminali ... deci e mai bine sa ne mutam in alt oras ... Jeeezzzz .. .daca sti
unde e roblema .. fa ordine nu o mai labari la cald.

In fine ... cica a retras legea ca a observat ca lumea e multumita de actualul
sistem. Deci atat a inteles retardatul asta din tot ce s-a intamplat in
ultimele cateva zile. Sau cel putin asta vrea sa credem noi.

Raspunde prin e-mail lui