Inainte de 1989, munca “voluntara” se numea cand eram mic, in ultima perioada
ii zicea PATRIOTICA, adica nu este platita, dar nu mai pretindeau ca e “
voluntara”

From: dan G
Sent: Friday, January 13, 2012 11:47 AM
Subject: Re: [protest-ro] romani fraieri si porcu de el Zorab

Da, se pare ca l-a facut pe spatele altora, ca la comunisti!
Da, am citit, a aruncat praf in ochi cu asistenta gratuita. Sarlatani ca la
Caritas, si tot romanu' prost a muscat.
Nu stiu daca ai observat, am intrebat de la inceput "Cine plateste?" Ai
observat ca nu am primit nici un raspuns ca lumea?
Un tantalau, tot ii dadea cu "donatiile"! Asa am mirosit imediat ca este o
excrocherie comunista. Ce intreprindere si organizatie este aia care traieste
din munca voluntara si donatii?
Numai in comunism pui oamenii la munca si te folosesti de ei pe gratis, Sau asa
este acum moda in Romania capitalista, se lucreaza voluntar si pe degeaba?
Mishto romanii!
Ce bine era in communism cand se lucra "voluntar" sambata si duminica, nu?

Raspunde prin e-mail lui