Xa que eu non vou colaborar na XGN non vou meter caña...

mais, Non CONFUNDAMOS Localizar con traducir... sempre lle damos voltas ao
mesmo, resulta que trasno (como tal) non localiza, traduce, e ademais, a
xente entende mellor "traducir" que "localizar"...
:-D

> Vai como o carallo. Revisade textos que non sei como irán.
> Probablemente as cousas non estean aliñadas.
>
> Non sei eu se dará tempo para a XGN.
>
> A base é un dos trípticos da OSL da UDC que son CCbysa.

 /\  Dia da liberdade dos documentos -  Libera os teus documentos
_\/` http://documentfreedom.org/     -  30 de marzo de 2011