O Friday, 12 de August de 2011 12:33:59 Xosé escribiu:

> Tampouco entendo a que se refiren as "pick labels".

Entendo que serán para decidir que fotos van quedar e cales van rexeitarse.
Por exemplo, se se fan 100 fotografías unha tarde, ao mellor se pode tirar con
algunha, que ao ritmo que algúns fan fotos quedarían de seguida sen disco duro
de gardalas todas.

De ser así, ao engadir todas as fotos marcaríalas como “Pending”, e logo irías
escollendo entre elas cales serían “Rejected” e cales “Accepted” (e unha vez
decidido ven, digo eu que pasarías a borrar as “clasificadas” como “Rejected”).