Ola meus,

últimamente estou coa tradución da documentación do escritorio GNOME 3
ademais das novas aportacións que Ubuntu está incluíndo na Ubuntu 10.10
no panel de opcións/configuracións/preferencias do sistema.

Estáseme pasando pola cabeza cambiar as referencias de "Configuracións"
que hai agora polo GNOME 3 nos menús e o propio diálogo a algo menos
"techie". As opcións que barallo son:

 - Opcións
 - Preferencias

Persoalmente "Opcións" é o que máis me gusta. Por dúas razóns:

 1.- É máis curta co que é máis doada de ler e os menús non son tan
grandes.
 2.- É a que menos "techie" sona das tres.

Pregunto isto xa que este simple cambio repercutirá tanto na UI e
documentación de GNOME como na IU e documentación das distros que
empreguen GNOME (i.e. Ubuntu).

Any thoughts?

Saúdos