Refíreste ao impacto que provocaría por exemplo na barra de tarefas de
Gnome: Sistema > Preferencias

En xeral, eu a «settings» hai tempo que o veño traducindo como
«configuración» na inmensa maioría dos casos, con valor abstracto ou
colectivo. Cando non aquece porque é necesario facer caso do plural,
entón si que utilizo «opcións». Funciona moi ben en LibO

Non me parece mal o cambio que propós, pero a ganancia non é moita.
Preferiría "configuración" porque fai parella con
"Sistema>administración"