Xa temos en marcha a próxima trasnada
Desta volta vai seren en Vigo no Centro Cultural da antiga novacaixagalicia
(que aínda non sei se xa lle cambiaron o nome)

Se vos parece ben, liaremonos a traballar desde as 11:00 ata as 2:00, pausa
para comer e seguiremos de 4:30 a 7:30, así os que veñades desde A Coruña en
tren non teredes nin que madrugar, nin que chegar moi tarde. Hai un tren
rápido (?) que sae de A Coruña as 8:25 (9:01 Santiago) e que chega a Vigo as
10:30 (hai un anterior máis lento) a pé desde a (nova) estación son uns 10
minutos. Para volver tendes tren as 19:55 ata A Coruña, despois xa as 20:57
que chega a Santiago as 22:28 e A Coruña as 23:02

Alguén se anima a facer un carteliño? eu nin sei nin teño tempo, o Presi
está de baixa, así que necesitamos algo de axuda... non fai falla que sexa
como para participar nun concurso :-D

--
Membro de «The Document Foundation projects» http://gl.libreoffice.org
Membro de «Proxecto Trasno» http://trasno.net