Grazas Leandro. Espero poder asistir.

En 2011/10/26 13:59, Leandro Regueiro escribiu:
2011/10/26 damufo<dam...@gmail.com>:
Boas:
Debín perderme algún correo.
Para que día está prevista a trasnada?
Creo que non perdeches ningunha mensaxe. É para o sábado 12 de
Novembro se non estou trabucado.

En 2011/10/26 13:05, Miguel Bouzada escribiu:
Xa temos en marcha a próxima trasnada
Desta volta vai seren en Vigo no Centro Cultural da antiga
novacaixagalicia (que aínda non sei se xa lle cambiaron o nome)

Se vos parece ben, liaremonos a traballar desde as 11:00 ata as 2:00,
pausa para comer e seguiremos de 4:30 a 7:30, así os que veñades desde A
Coruña en tren non teredes nin que madrugar, nin que chegar moi tarde. Hai
un tren rápido (?) que sae de A Coruña as 8:25 (9:01 Santiago) e que chega a
Vigo as 10:30 (hai un anterior máis lento) a pé desde a (nova) estación son
uns 10 minutos. Para volver tendes tren as 19:55 ata A Coruña, despois xa as
20:57 que chega a Santiago as 22:28 e A Coruña as 23:02

Alguén se anima a facer un carteliño? eu nin sei nin teño tempo, o Presi
está de baixa, así que necesitamos algo de axuda... non fai falla que sexa
como para participar nun concurso :-D

--
Membro de «The Document Foundation projects» http://gl.libreoffice.org
Membro de «Proxecto Trasno» http://trasno.net