non comparto a túa opinión sobre non recomendar NESTE MOMENTO actualizar a
12.04

Levo con ela desde que saíu a Beta2, e menos o primeiro día que tiven un
problema con un script que tiña eu ao inicio do sistema, non tiven
problemas. O que funcionaba con 11.10 ségueo a facer nesta.

E o gnome-shell é a miña opción como escritorio, e o que si podo contar
como experiencia  (para actualizacións desde 3.2) é que activedes SO as
extensións (engadidos) compatibles co gnome-shell 3.4, pois as de versións
anteriores pode que estraguen o gnome-shell

Eu non son de Unity, pero creo que o van mellorando
(usabilidade/rendemento/productividade), a "xente" parece collerlle o gusto
de xeito doado.

*Xose M*