Ola.

Xa instalei Ubuntu 12.04 e metín gnome-shell.

Con respecto as ppa que comenta Fran, a seguinte

non a atopei. Tiven que meter a ppa testing de ricotz. Por agora
parece que todo ben. O macbook pro vai ben, un pouco lento, pero se
non se me colga como me pasaba agora coa versión 10.10, xa o do por
bo.

Algunha cuestión máis para tunear a instalación?

Traballa guake sen problemas? Aínda non o probei.

Saúdos.