Ola de novo,

keko saca o ppa de ricotz (sudo ppa-purge ppa:ricotz/testing) porque hay algunhas versións de apps que non son estábeis.

Aquí tes info de instalación no teu computador: http://yoodey.com/full-installation-ubuntu-precise-pangolin-1204-macbook-pro-71 igual se che escapa algunha tuneada para facer que consuma menos batería.

Por outro lado visita extensions.gnome.org:
Śe ordenas por popularidade tes unha lista bastante adaptada ao que todos instalamos.

Tamén podes instalar algún tema para o shell (a min o que ven predefinido non me gusta nada), selecciónanse desde o gnome-tweak-tool
http://www.webupd8.org/2012/04/zukitwo-zukini-holo-theme-packs-updated.html

Fran Diéguez
http://www.mabishu.com
GPG: 43DD 1B00 035F A764 4986  E695 98BB 6626 A2A4 F9B8