O día 02/Sep/1999, Ruben escribía:

>       O glade ocupa 21-22 KB comprimido en bz2 (124 KB sen comprimir) e
> hai ben tempo que o mandei :))) (sinto, non puiden aguantarme :-P)

        [robe @ ~/doc/work/traduccion]$ du -k mutt.pot.gz
        21      mutt.pot.gz

        Cometín un erro na apreciación do tamaño do pot do mutt O:-) Aínda así,
segue a ser menos co teu do Glade, certamente (porque está en gzip, digo).

>       E cuestion de porse unha tarde e dedicala exclusivamente a
> traducir :)

        Ai, si, nos meus tempos tamén facía esas cousas ... os novos, que aínda
non tedes aficións nin ocupacións ... };-P

--
Roberto Suarez Soto              |              The squeaky wheel
mailto:ask...@bigfoot.com        |        doesn't always get the grease.