Ola,

        Xa é tempo de falar disto.  Para evitar voltas innecesarias:

http://www.eurielec.etsit.upm.es/legal

        Xa a mirastes moitos de vós.  É só un modelo de cómo ten que ser a
páxina.  Unha probable característica que agora non ten será a
descentralización.  É dicir, a páxina correspondente a cada sección poderá
estar nun sitio diferente ó da páxina principal.  Por iso é a razón de non
usar frames, para evitar que a fragmentación física provoque unha
fragmentación na aparencia.

        En canto ós recursos que necesitamos, serían estes básicamente:

- Servidor Web (a ser posible con PHP3)
- Servidor de correo con soporte de listas
- ¿Servidor FTP?
- ¿Servidor CVS?

        Unha pregunta básica é se ten que ser todo moi cuadrado
(www.legal.org, ftp.legal.org, cvs.legal.org, @legal.org), ou pode ser máis
flexible (como penso eu).  Neste caso, o CVS ben podería estar onde está
agora o de programas (ceu.fi.udc.es), e o servidor de correo noutra máquina
que non tivese por que ser a do servidor web.

        Posibilidades que temos ou serían desexables:

- Galego21 (imaxino que sería algo así como http://www.galego21.org/linux)
- Dominio (e máquina) ofrecido pola xente de Conectiva (o dominio penso eu
  que non tería problema, polo que nos dixo Rik Van Riel a Jacobo e a min)
- Que o GPUL obteña direccións IPs reais dos rácanos da UDC. :-D  Eu penso
  que sería o ideal, porque estaría mantido por xente de confianza, sería
  moi sinxelo para administrar e para engadir o necesario (ex, PHP3)

        E por último o nome... O de "LeGal" foi un pouco precipitado, e
semella que hai xente por aí á que non lle gusta (tampouco é que me
estrañe).  ¿Algunha proposta...?

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97