O Mon 27 Mar 2000 16:51:44 +0000, Manuel A. Fernandez Montecelo escribía:

> o equivalente ao que temos agora mesmo nos dous grupos sería: CVS e unha
> sóa lista no GPUL, FTP no GLUG (cando o que o manexa restaure o

 E, se non, imos a SourceForge :-)

 Dan: * Web, FTP e CVS (quota de 100 megas)
      * Listas de correo
      * Sistema de seguemento de bugs
      * Foros de discusión (cousas desas en web que ninguén usa)
      * Pódeselles emprestar un dominio para que respondan a el

--
     Jacobo Tarrío Barreiro                Don't finger me for PGP key :)

The views of this writer are not the ones of GPUL or the University of Corunna

Responderlle a