Mon, Mar 27, 2000 at 06:57:05PM +0200, Jacobo Tarrio escribiu:

> E, se non, imos a SourceForge :-)

        É certo, tamén o falaramos Manuel e máis eu...

>      * Foros de discusión (cousas desas en web que ninguén usa)

        Os arquivos das listas na web si que os uso eu. :-)

>      * Pódeselles emprestar un dominio para que respondan a el

        Eeeeeei, iso si que non o sabía eu!!!  Precisamente non nos gustaba
por aquilo de ter "source" no nome do dominio, queda un pouco parvo para un
proxecto de traducción. :-D

        E din que non hai problema se queres poñer algo que non sexa
software. 8-)))

        Eu voto por isto xa. :-D

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97