Tue, Mar 28, 2000 at 12:09:31AM +0000, Manuel A. Fernandez Montecelo escribiu:

>eu non o teño claro de todo ... non sei por qué pero non acaba de gustar
>(non o podo explicar). claro que sendo obxectivos, é o mellor que temos
>ata o momento ... :)))

        Manda carallo, pois máis non vas atopar...

- Servidor Web con quota de 100 Mb, PHP3, cgi, perl
- Base de datos SQL
- Servidor ftp (aínda que di "mid-capacity")
- Servidor CVS, con utilidades para poñelo na páxina web
- Listas de correo (públicas e privadas)
- Contas SSH para os desenvolvedores (i.e traductores O:D)

        E, claro, o máis importante, xestión de dominio propio...

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97