O Sun  2 Jul 2000 21:34:05 +0000, Rubén escribía:

>       O único que propoño eu, e quitarlle os números de versión dos nomes,

 ¿Por que? Por exemplo, o proxecto de traducción de GNU esíxeos.

> así cada un pode ir cambiando o ficheiro sen ter que andar borrando e
> creando outro se cambia a versión...

 Pois se lle dá pena borralo... que non o borre, que xa o farei eu :D

> tela, qué pasa se eu estou traducindo a versión 1.1.1, e logo alguén baixa a
> 1.2.0, traduce 2 frases e a sube ó CVS, borrando a antiga? Pois que cando

 Pois para iso se asignan os paquetes a un só traductor :-)

--

   Tarrío                                          Fidonet: 2:348/105.93
(Compostela)