Jesus Bravo Alvarez wrote:

> - Modifiquei a páxina principal das novidades.  Quitei o logo (mentres non
>   [...]
>   funciona demasiado ben, pero todo chegará.  O deseño global é agora aínda
>   peor que antes, pero eu teño un gusto bastante pésimo. O:)

Ola

   A min gustame máis agora ca antes, claro que tampouco gozo dun gusto
moi exquisito. Creo que ten o que ten que ter, porque o de slashdot
sobraba. Dame un pouco de non sei que vervos asi tan traballadores e eu
adicado á fricción oval asi que creo que a partires de mediados de mes
me porei a traducir un pouquiño.

   Por certo, falando do logo, ¿alguen se ve quen de debuxar un trasno?,
porque eu xa o tentei infinidade de veces e non me sae, a ver se alguen
máis o tenta.

Saudos a todos. ¡¡MOITO TRASNO!!
--
   ()   \\ Fco. Xosé Vázquez Grandal