El día 01/Sep/2001, Santiago Garcia Mantinan escribía:

> Umm, vaia por unha vez vou da-la miña opinión, creo que deberiamos escoller
> un pronto, non deixalo para moito mais adiante, porque senon pasa o de
> sempre, que non se escolle nunca.

        ¿E se (como xa pensaramos antes) se propón como concurso para a
Arroutada? :-)

        Porque vale, os que se presentaron na XGN foron ... ben ... non
demasiado óptimos ;-) Pero quizais na Arroutada, facendoo un concurso non só
de Linux, apareza algún logo xeitoso. Haberá grafistas moi bos, e sempre pode
ser que algún teña unha boa idea :-m

--
   Roberto Suarez Soto                      "If it can break,
     ask...@gpul.org                           It'll break"