>  Pasa por http://www.trasno.net/logos/ e bota unha ollada. A pregunta é:
> ¿aceptamos máis propostas, desbotamo-las que temos e voltamos comezar, ou
> votamos xa con esas opcións? :-)

Umm, vaia por unha vez vou da-la miña opinión, creo que deberiamos escoller
un pronto, non deixalo para moito mais adiante, porque senon pasa o de
sempre, que non se escolle nunca.

Estiven a ve-la páxina, e a verdade, non volo tomedes a mal, se eu non
presentei nada é porque calquera cousa que fixese estaría peor. Dos que hai
en plan letras o que mais me gustou foi o de Grandal, e dos debuxos o
trasno.png de Jacobo.

Jacobo: se colleras ese e lle puxeras unas letriñas de trasno por ahi que
quedaran a xogo eu creo que estaría caralludo.

Nada mais, que ninguén se sinta coaccionado polas miñas opinións, eh!
Que logo o discutimos e vos razono por que me gostan mais eses e me dades
todos a razón ;-)

Saudiños!
--
Manty/BestiaTester -> http://manty.net