> PD: Xabi, se queres mándoche xa as traduccións e amañas ti esas palab
> ras, ti
> decides.

É o mesmo, como che veña ben. As que sei sen diccionario

border -> bordo (sóese empregar máis ca contorno)
bug report -> informe (ou remite) de erro
passphrase-> contrasinal
printable encoding -> Literalmente, codificación imprimible (pero non sei o
contexto)
backend -> eu o deixaría así, pero tamén podes optar por programa base ou
algo similar, non sei, que me corrixan.

--
NEU FÜR ALLE - GMX MediaCenter - für Fotos, Musik, Dateien...
Fotoalbum, File Sharing, MMS, Multimedia-Gruß, GMX FotoService

Jetzt kostenlos anmelden unter http://www.gmx.net

+++ GMX - die erste Adresse für Mail, Message, More! +++