O Martes 11 de Novembro de 2003 ás 20:58, Javier dicía:

>Contexto de polling: (kcmsmartcard.po)
>"Enable &polling to autodetect card events"
>Activar &mostraxe? para autodetectar tarxetas

        Aqui refírese a consultar repetidamente o estado da tarxeta na
procura de eventos, en vez de esperar a recibir a sua notificación.
Mostraxe no sentido técnico si podería valer, pero non sei se queda claro
para o usuario.  A miña cabeza non dá para máis hoxe... se non atopas outra
cousa sempre podes deixalo en inglés.

>O seu servidor non soporta o enví­o de mensaxes con 8 bits.\n
>Por favor, use codificación base64 ou 'quoted-printable'.

        Iso é, 'quoted-printable' é un conxunto e non é traducible ;)

>E outra duda máis: "Screen Saver" -> Salvapantallas ou protector de pantalla??

        Mellor protector...

        Tentarei actualizar o dicionario algún dia... pero agora ando
demasiado atarefado :(

--
Unha aperta,
Jesús Bravo Álvarez