El domingo, 18 de junio de 2006 a las 11:42:01 +0200, mvillarino escribía:

> "Escolla unha distribución de teclado" -> Non colle enteiro no espazo de que
> se dispón.

 Ouh, vaia, nos comentarios di que teño 55 columnas, pero son en realidade
30. Cambieino por "un tipo de teclado" :-)

> "os compoñente do[...]" ->Erro de concordáncia de número.

 Semella que xa o arranxara

> "Si" -> No particionador, cando se lle dá a aceitar os cámbios, non se lé ben
> dado que o i non se mostra. Penso que non precisa do tilde.

 Igual.

> "configuració" -> falta-lle o ene final. Non sei onde vai exactamente.

 O mesmo :-)

 Agora que estou, vou revisar a instalación enteira. Gracias polo aviso.

--
   Jacobo Tarrío     |     http://jacobo.tarrio.org/