> Non creo ter mencionado que os LUGs tiverán tentado realizar traballos
> mediante contratación cando indiquei que non me parecía adecuado que en
> xeral a relación da administración co movemento asociativo forá mediante
> contratación directa de servizos, que para iso estaban as empresas. Que
> creía posible unha relación da administración co movemento asociativo,
> pero mediante estratéxias colaboración que implicarán o fortalecemento
> do mesmo como movemento, non mudandolo a movemento empresarial.

Síntoo, deume a impresión de que algunhas das propostas que faciades á
comunidade de voluntarios (sexan ou non LUGs, pero serían os principais
interlocutores) viña acompañada de esixencias deles de tipo económico.
Evidentemente, non me parece axeitado isto e fun o que tratei de dar a
entender (que a vós tampouco vos pareceu axeitado en ningún caso).

Mais agora que engades información, non entendo por que si che parece axeitado
facer a contratación directa de servizos ás empresas (que en realidade é
indirecta neste caso, si é directa se o facedes con persoal propio). Xa sei
que dende o punto de vista da vosa administración, vén a depositar unha
confianza (ironía) no sector privado para que nun futuro teña capital e polo
tanto maniobrabilidade para levar a cabo un maior porcentaxe de
desenvolvemento tecnolóxico para o ben de todos (por suposto, como ocorre
dende sempre cando as empresas fan as cousas ad libitum, todo repercuta no
interese xeral da comunidade de usuarios e desenvolvedores; ás empresas non
lles podo esixir nin agora nin no futuro garantías e responsabilidade social,
ao goberno si, polo de agora)