Ola,
comunícanme polo outro auricular que Jacobo aceptou volver "contactar"
(que mal sigue soando isto) cos de Mozilla (déixoo así e xa aforro os
comentarios, que os bits custan cartos) para convencelos de que el xa
non é o coordinador. Cando se convenzan supoño que poderemos suplantar
a Jacobo con outra persoa que dea o pego e xa poderemos volver enviar
as traducións para que se fagan oficiais.

Pero segue habendo un problema: se Jacobo non traduce non temos
tradución. Evidente, ¿non? Pois iso, que non sei a onde queria eu
chegar...

...ata logo,
             Leandro Regueiro