On 8/22/06, mvillarino <mvillar...@gmail.com> wrote:
O Martes, 22 de Agosto de 2006 17:47, vostede escribiu:
> 135000 cadeas, quererás dicir, e iso que ti eres o que aparece coma
> tradutor de case todo KDE ;-)
para non esgotar os azos axiña de mais, miro pouco as estatísticas ;-)

> Falando dos nomes das cidades, como facemos? Eu tiña unha lista de
> cidades e paises que me pasou Jesús Bravo e corrixina un pouco usando
> o meu diccionario, básicamente poñendo coma confusas algunhas
> traducións, pero deste xeito non facemos nada.
>
> Haberiase que poñer para facer unha lista e ben completa, para despois
> non ter que andala corrixindo cada dous por tres. Os nomes de paises,
> cidades, rexións, moedas e linguas son cousas que se usan en moitos
> sitios diferentes. No proxecto de tradución hai uns catálogos que
> comezan por iso que conteñen todo isto do que estou falando...
Se te fas cargo ti, podes procurar:
-nomes de divisas (iso-4217): en kmymoney tes un dos listados mais completos
que poderás achar pola rede, todos os códigos iso8662. Precisa revisión, iso
de ser o único usuário galego do programa é-che o que ten.
-nomes de paises(iso-3166)/cidades. Isto a min soa-me de te-lo visto en kstars
ou en kgeography, non lembro vem, pero penso que foi en kstars (dado que é
informazón precisa para posicionar correctamente o telescópio).
-nomes de línguas (iso-639): soa-me tamén que pola seczón kdelibs debe haber
algo. mira en desktop_l10n.po desktop_kdebase.po desktop_kdelibs.po, que debe
andar por aí.
(Cando digo isto non me refiro ás normas, senón a unha vários o-que-sexa)

Deixaremolo para mais adiante. O certo é que eu non teño xeito de
comprobar moito. Habia alguén na lista que tiña un diccionario ou
enciclopedia que traia todo isto, pero non sei quen era...