É certo que non temos o iceWM na web de Trasno. Creo recordar que hai
meses estivera buscando os .po en galego do icwm porque vira non sei
onde que estaba traducido, e non fun quen de atopar nada.

En canto teñas algo avisa, que lle poñemos seccion na web. Podesme ir
pasando alguns datos, como onde estan os .pot e que hai que facer para
traducilo, etc.

Non imos esperar que consigas algo perfecto poorque ningun de nos o
consigue. Asi que animo.

Ata logo.

On 1/19/07, mvillarino <mvillar...@gmail.com> wrote:
O Xoves, 18 de Xaneiro de 2007 23:05, José Manuel Castroagudín Silva escribiu:
> Ola a todo o mundo!

Olá,

> Vale. Eso. Non prometo nada (vou bastante pillado de tempo... Agora son un
> honrado traballador asalariado mal pagado),

Home, como todos!!!!!, a ver se te cres que os mileuristas son un caso
excepcional; pero se a propria xunta está a pagar merda e media aos tres
chavales que colleron para instalar e manter a forxa (estimo que o
coordinador non cobre máis de 1100€ limpos mes, catorce pagas, e os outros
dous uns 960€ limpos mes, catorce pagas)..... cun panorama así estou mesmo a
pensar en porme internet na casa, que case son un privilexiado ;-)

> Pero non me vou comprometer a nada, para non volver quedar mal outra vez,
> jejeje...

Que eu recorde, aquí nunca ninguén quedou mal, como para ires ser a excepción.

> O dito: un saúdo. E voume poñer co Icewm. Cando o teña listo, xa vos
> preguntarei a quen llo podo mandar por se o queredes revisar, e tal e cual.

Taluegolucas
--
Best regards
MV