Ola!
Grazas polas respostas.
Pois vaia, si que esta chunga a cousa.
Coma seguramente me poña a traducir todo desde cero, ¿como podo facer
para facer esa memoria de tradución para que para a proxima versión non
teña que comerme todo ese curre para traducir catro cousas?

Que aplicación me recomendades tendo en conta que son ficheiros de texto
 con extensión php? hai algunha que xenere as memorias automaticamente?
Este tipo de ficheiros de idioma .php

Moitas Grazas

PD. Xavi, non sei se te fixaches pero a resposta só ma enviaches a min.
Pode configurarse a lista para que ao respostar resposte á lista e non
ao emisor?

Remitente:
Daniel Muñiz Fontoira
Eu uso software libre [1]